هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سايت فرهيختگان بسکتبال – اين روزها که از کلينيک نناد ترونيچ مدرس بسکتبال چند روزي گذشته است، برخي از مربيان از جمله اسدالله کبير درباره اين کلينيک نظر داده اند. هر چند برجسته سازي اين کلينيک را در نوع تيترها مي توان تشخيص داد آن هم در زماني که ليگ برتر بسکتبال غش کرده است، اما از کنار تعريف و تمجيد بکسويه يک کلينيک که بنا بر ادعاي عده اي پايه اي بوده ، نبايد بي تفاوت عبور کرد.

 نفس برگزاري کلينيک اصولا خوب است و در سال بايد بارها و بارها کلينيک مربيگري برگزار کرد اما نوع و نحوه برگزاري کلينيک بيشتر از خود کلينيک اهميت دارد.مربيان زيادي هستند در تماس با سايت فرهيختگان بسکتبال پيشنهادهاي خوبي براي برگزاري بهتر کلينيک ها مي دهند. اين مربيان را در کلينيک دعوت نکردند در صورتي که جمع زيادي از آنها به عنوان مربيان پايه اي مشغول کار در بسکتبال هستند.از طرفي ماهيت کلينيک ها بايد همگاني تر و در دسترس تر براي مربياني باشد که امکان حضور در اين نوع کلينيک ها را در طول سال ندارند.به طور مثال مي توان ورود همه مربيان را طي دو روز آزاد اعلام کرد بدون گزينش و دستچين کردن آنها با نگاه خودي و غير خودي.

 غير واقعي جلوه دادن خروجي کلينيک ها نيز ضربه مهلکي بر پيکره بسکتبال در بعد آموزش است همان گونه که فدراسيون در نظر دارد ليگ برتر بسکتبال را به اندازه اي که واقعي نيست ، بزرگ و بي نقص جلوه دهد اما همگان از مشکلات ليگي که ماهيتش دفرمه است آگاهند.

 اسدالله کبير به عنوان يکي از بزرگان بسکتبال يکي از کساني بود که بعد از کلينيک ترونيچ با اين نگاه که فدراسيون بسکتبال اين کلينيک را رايگان در اختيار مربيان گداشت به تعريف و تمجيد اين کلينيک پرداخت. او در شرايطي اين حرف را مي زند که برگزاري رايگان کلينيک توسط فدراسيون بسکتبال، يک ويژگي براي فدراسيون بشمار نمي رود بلکه برگزاري اين نوع کلينيک ها البته با برنامه ريزي بهتر جزو مطالبات نسل جديد مربيان بسکتبال ايران است. اگر مربيان به طور رايگان مي توانند از کلينيک ها استفاده کنند چرا هر سال و به دفعات اين کلينيک ها توسط فدراسيون بسکتبال برگزار نمي شود و چرا از آخرين دوره کلاس هاي اين چنيني حدود 4 سال گذشته است؟

 به نظر مي رسد اپيدمي تصميم گيري دو ساعته براي ليگ برتر بسکتبال در حال سرايت کردن به همه بخش هاي بسکتبال از جمله کلينيک مربيگري ترونيچ است چون با دو روز کار بسکتبال پايه اي گزارش ها و جملات توصيفي در اين ارتباط ديده مي شود که عقل از سر مي پرد.




برچسب‌ها: تحلیلی,
[ دو شنبه 5 آبان 1393 ] [ 18:8 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 178616
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar